ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים שהופך אותם ליעילים, ממוקדים ורווחיים.

השאיפה של כל עסק להתרחב, להתייעל, להתמקד ולהגדיל הכנסות. זה בדיוק מה שאני עושה כחלק מתהליך ייעוץ עסקי לעסקים קטנים.

נתחיל בכך שאני שותפה מלאה שלך לתהליך הפיתוח העסקי. אל תהליך ייעוץ עסקי לעסקים קטנים אני מביאה איתי יותר משלושים שנות ניסיון מעשי בשטח. זה בשילוב ידע אקדמי מגוון (תואר ראשון בכלכלה וניהול, תואר שני במנהל עסקים והתמחות ביזמות עסקית ובניהול השיווק). אני מגיעה אל תהליך ייעוץ עסקי לעסקים קטנים עם 'ארגז כלי עבודה' בעזרתם – יחד:

      • נלמד את הענף, מאפייניו והכוחות שפועלים, בו כולל מיפוי המתחרים.
      • נזהה שווקים וקהלים חדשים ודרכים להגדלת נתח לקוחות קיימים.
      • ננתח, נגדיר מיצוב למוצר או לשירות שהעסק שלך מספק.
      • נאתר דרכים יצירתיות ואפקטיביות להגיע ללקוחות פוטנציאלים.
      • נבנה מסרים שיווקיים משכנעים להעדפת רכישה דווקא אצלך.
      • נבחר את ערוצי המדיה היעילים ביותר להעברת המסרים לקהלי היעד. 

יש עוד מבחר כלי פיתוח ושיווק עסקים בהם נשתמש במהלך ייעוץ ולווי בעלי עסקים קטנים. תפקיד הכלים לסייע לנו לבנות תוכנית עסקית לפריצת דרך ולצמיחת העסק.

בישראל פועלים כחצי מיליון עסקים. מהם, 99% הם עסקים קטנים ובינוניים. מתוכם 50% הם עסקים של אדם אחד. אחד המאפיינים הבולטים של עסקים קטנים הוא שבדרך כלל הם עסקים המנוהלים ע"י מקצוען מומחה בתחומו. למשל מקדם אתרים או חנות נעליים. אבל… שיווק ופיתוח עסקי אינו תחום ההתמחות שלו. בדרך כלל בעלי עסקים אלה פועלים לבד. אין סמנכ"ל שיווק, אין גורם שמעניק ייעוץ עסקי או ייעוץ שיווקי ואין אפילו תוכנית עסקית. המציאות הקשה היא שרק 30% מהעסקים הקטנים שורדים יותר מ-5 שנים!!! ומרביתם של העסקים שנסגרו – נפלו בגלל שיווק.

למה אני?

מילת המפתח בתהליך ייעוץ עסקי לעסקים קטנים היא התאמה:

התאמת אופן ההתקשרות לצרכים וליכולות

ברור לי שעסקים קטנים אינם בעלי יכולות תקציביות כמו עסקים גדולים. אין באפשרותם להעסיק סמנכ"ל שיווק. ולכן, התאמתי את עצמי אליך. זה יכול להיות ייעוץ וליווי בעל עסק קטן על בסיס קבוע. זה יכול להיות פורום יזמות עסקית. זו יכולה להיות בניית תוכנית עסקית בעבורך. או ניהול השיווק באופן מלא במיקור חוץ, עבורך. איך שנוח לך כספית ובהתאמה לצרכים של העסק.

התאמה של מודלים לעסק

אחד הכלים המרכזיים בעבודת הניהול העסקי, הפיתוח והמיתוג עסקי הם מודלים כלכליים, עסקיים ושיווקיים. החכמה היא להתאים את המודל לעסק ולא את העסק למודל. המודל הוא כלי ולא המטרה.

התאמה בין יכולות לצורך

כל עסק קטן היה שמח אם לצידו היה יועצת עסקית, שלא רק בגרה תואר שני במנהל עסקים, אלא לאורך כל חייה המקצועיים ניהלה מחלקות ועסקים (בסדר גודל של עשרות עובדים). התמודדה בשטח עם משימות כמו הקמת עסקים, פיתוח עסקים וצמיחתם תוך הגדלת יעילות ורווחים.  לקוחותיי מגדירים אותי – כ"משהי לחשוב איתה ביזנס".

התאמה "כימית"

לא… אנחנו לא בענייני תרכובות חומרים אלא כימיה בין אנשים. מניסיוני, זהו אחד הפרמטרים המרכזיים בהצלחתו של ייעוץ עסקי. האם יש לך כימיה עם היועצת העסקית שלך? האם יש לך תחושה של ביטחון ושותפות? מסוג הדברים שאי אפשר לקבוע ע"י קריאת תוכן באתר. צריך להיפגש כדי להבין…

Call Now Buttonאפשר להתקשר! דילוג לתוכן