ייעוץ עסקי לארגונים חברתיים

ייעוץ עסקי לארגונים חברתיים – חוסך עלויות ומביא תוצאות.

בודאי מוכרת לך צורת ההתנהלות בה 'הבהול דוחה את הדחוף' בשילוב הצורך לייצר יש מאין, התנהלות שמאפיינת ארגונים דלי תקציב.  ייעוץ עסקי לארגונים חברתיים יכול לעשות את ההבדל.

הניסיון בשטח מעלה ומציף עובדה חשובה במיוחד: ארגון חברתי אינו שונה בניהולו ובהתנהלותו מכל עסק מסחרי.

מי שיקדים לאמץ את התפיסה הזו, יעשה טוב לארגון. גם להשגת מטרותיו וגם לנהנים מפעילותו. יתירה מזאת, ארגונים חברתיים מתמודדים בתנאים יותר קשים מעסקים רגילים. מי כמוך לדעת עד כמה קשה היום ה'מלחמה' על תקציבים ותרומות. במקביל, הדרישה הגוברת של תורמים לראות תוצאות והשפעות חברתיות של הארגון, כתנאי למימון.

עולם העסקים בכלל ותחום הארגונים החברתיים בפרט נמצאים בתנועה והתפתחות מתמדת.

זירות הפעילות התרחבו, התנאים שמציבים התורמים כדי לפתוח ארנקים משתנות לחומרה. התחרות בין הארגונים גדלה במיוחד על רקע כניסתן של חברות פרטיות לזירה החברתית. מאידך, רוב העומדים בראש ארגונים חברתיים הם אנשי שטח הבקיאים בתחום הפעילות החברתית אך רחוקים מעולם השיווק והניהול העסקי.

בדיוק כאן נולד הצורך בייעוץ לעסקים וארגונים חברתיים.

על התרומה והתמורה כבר דיברנו. לכן, אציין רק אחת מהתמורות שקשורה ישירות אליך. הליווי יהפוך אותך למנהל עם ארגז כלי ניהול מן המתקדמים, העדכניים, היעילים והמניבים ביותר. מנהל שעיקר זמנו מוקדש להובלת הארגון להשגת מטרותיו. בניגוד למנהלים אחרים שימשיכו להיות עסוקים בכיבוי שרפות. מובלים ע"י המציאות היום-יומית ולא מובילים.

ניהול השיווק בארגון חברתי

במקרים רבים, במצבים בהם צריך להפנות את הזמן לעשייה מקדמת תמורות במהירות האפשרית. הפתרון המתאים ביותר הוא להפקיד בידי את ניהול השיווק כולו. יש בכך יתרונות רבים לך:

      • חיסכון בעלויות. אינני יושבת על רשימת מקבלי המשכורת שלך ואין לנו יחסי עובד מעביד.
      • 'תותחית' בניהול השיווק, פיתוח עסקים ומיתוג עסקי מנהלת את השיווק בעבורך. מפנה אותך להקדיש את עצמך לטפל בנושאים שהם תחומי המומחיות שלך.
      • אני מגיעה לניהול השיווק בארגון שלך אחרי שכבר ביצעתי משימות מסוג זה במגוון ארגונים חברתיים. הנושא מוכר לי היטב על בעיותיו, הפתרונות הדרושים והדרכים ליישומם.

אני מציעה את הניסיון הרב שלי בתהליכי ייעוץ עסקי לארגונים חברתיים שמטרתו:

      • לסייע בניהול השיווק באופן אופטימלי.
      • להקנות כלים לניצול נכון של התקציבים הקיימים.
      • לתמוך בגיוס תקציבים חדשים.
      • לשפר את התנהלות העבודה הפנים ארגונית.
      • לבנות כלי בקרה שמחזקים את יכולת השליטה והניהול.

Photo by Chang Qing

Call Now Buttonאפשר להתקשר! דילוג לתוכן