כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית – הכלי שמקדם אתרים והופך גולשים ללקוחות.

כתיבה שיווקית תניב קידום ולקוחות רק אם יתקיימו שני תנאים: אחד – עבודת הכתיבה תופקד בידיו של כותב תוכן מעולה. שני – כותב התוכן יעבוד על פי בריף שיווקי.

אי אפשר למכור מבלי לשכנע! לכן, אתרים בהם עבודה של כתיבת תוכן לאתרים, הגיעה לאחר ניתוח שיווקי, כתיבה שיווקית שנשענה על בריף בו אני פורשת את מפת זירת הפעילות (סקר שוק, מיפוי מתחרים, זיהוי קהלים, מאפייני גולשים). מגדירה את האסטרטגיה השיווקית ובהתאמה את האסטרטגיה התקשורתית, נהנו מכלי שכנוע חזקים יותר.

התוצאה – אותם אתרים הגיעו מהר יותר וגבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. יותר גולשים נכנסו לאתר, הם שהו בו זמן רב יותר, קנו יותר. תהליכים כאלה מאותתים לגוגל שמדובר באתר איכותי שמספק לגולשים את מבוקשם וכפועל יוצא האתר מקודם עוד יותר.

כתיבה שיווקית ושיפוץ מטבחים – סיפור אמיתי 

פנו אלי שלושה שותפים שרצו לפתח מוצר חדש – שיפוץ מטבחים. בקצרה, במקום להחליף את המטבח הישן בחדש בעלות של עשרות אלפי שקלים הם מציעים לשפץ את המטבח הישן ולהביא אותו למצב של כמו החדש רק בשליש העלות. לבשתי את בגדי העבודה, יצאתי לשטח לבצע תחקיר מעמיק, הפכתי כל אבן בתחום נגרות המטבח, מטבחים חדשים ושיפוצים. ניתחתי את הנתונים, בניתי אסטרטגיות ומודלים עסקיים, כתבתי בריף יסודי ומפורט ובו, בין היתר, הגדרתי לכותב התוכן את התקשורת השיווקית (שפה, סגנון, מסרים שיווקיים…). התוצאות:

      1. האתר הגיע למקום הראשון בגוגל בתוך מספר שבועות (מקום ראשון גוזר את עיקר הפעילות העסקית).
      2. זרם ההזמנות ובקשות להצעות מחיר עלה בקצב מטורף והגיע למאות בחודש.
      3. תוך חצי שנה שלושת השותפים פתחו חברה בע"מ (במקום עוסק מורשה) בגלל מחזור עסקאות של מאות אלפי ש"ח בחודש.

איך אני יודעת שהכתיבה השיווקית שיחקה כאן תפקיד ראשי?

מבדיקת נתוני התנהגות הגולש באתר התברר:

    • שהגולשים קוראים את התכנים במלואם (לפי זמן שהיית גולש בכל אחד מעמודי האתר).
    • הגולשים לא מסתפקים בקריאת עמוד תוכן אחד אלא עוברים מעמוד לעמוד (נתון ממצביע על העניין שהגולש מגלה באתר ובתכניו).
    • כמובן אחוזי ההמרה הגבוהים וההנעה לפעולה (עדות לכך שהגולש השתכנע ועכשיו הוא גם מוכן לקנות)

ויש לי עוד מה לתרום לך:

המומחיות שלי היא – ניהול השיווק, פיתוח עסקי ומיתוג. פועל יוצא של התמחות זו הם הבריפים שאני מספקת לכותבי התוכן ובוני האתר. אבל כאן לא מסתיים תפקידי. אני משמשת ככתובת להתייעץ בה ולהתחדד במסרים תוך כדי עבודת הכתיבה. אני מלווה את עבודת הקריאייטיב לסוגיה (הקשר בין עיצוב האתר למיתוג עסקי והנחיות למעצב בנוגע לשפה התקשורתית הויזואלית). בנוסף, אני אשמח להפנות אותך אל המקצוענים: מאפיין, בונה ומקדם אתרים 'קליבר' בתחומו, קופירייטר 'כלי כלי' בכתיבה שיווקית ומעצבת  'תותחית' ויצירתית.

Call Now Buttonאפשר להתקשר! דילוג לתוכן