מהי תרומת סרטון וידאו לשיווק העסק?

סרטון וידאו לשיווק העסק הוא אחד הכלים המרכזיים במפגש שלך עם גולשים ולקוחות בזירה הדיגיטלית. תפקיד סרטון וידאו לייצר יותר המרות!

צרכנים רבים מעדיפים לראות סרטון וידאו על פני קריאת תכנים. מכאן ששילוב סרטון וידאו בדף נחיתה או באתר יכולה לשפר את יחס ההמרה (היחס שבין הגולשים לפונים) בעשרות אחוזים. נתון שמסביר מדוע אתרי מסחר משלבים יותר ויותר סרטוני וידאו להצגת מוצרי החנות. אין ספק, סרטון וידאו לשיווק העסק הוא הזדמנות עסקית. צריך לדעת לנצל אותה עד תום ובשביל זה אני כאן:

דוגמה לשימוש בסרטון וידאו לשיווק העסק – שיחה בנושא יתרונות השימוש בשיווק ישיר

לגיבוש מסרים שיווקיים משכנעים

ולא רק שהמסרים יהיו משכנעים אלא שהם יהיו משכנעים יותר מהמסרים השיווקיים של המתחרים שלך. וכידוע, מי שמשכנע טוב יותר מוכר יותר, ומי שעושה זאת בעזרת סרטון וידאו בולט יותר!

לזיהוי יותר קהלים רלוונטיים

כבר מפיקים סרטון וידאו, משקיעים כסף, זמן מאמצים ואמצעים. אז כדאי לפחות לנצל את ההשקעה כדי להגיע לכמה יותר גולשים/צופים ובהתאמה למכור יותר.

להגדרת מטרות ויעדים

סרטון וידאו לשיווק העסק יכול לשרת הרבה מטרות: מכירת מוצר, תדמית, הסברה, לימוד, שיעורים אינטרנטיים ועוד. משום כך הגדרת מטרות ויעדים מדויקות ומבוססות חקר שוק וצרכנים תניב המרות באחוזים ניכרים.

לאפיון מידת מעורבות הקהל

באיזה מוצר מדובר? מוצר המאופיין במעורבות צרכן גבוהה. למשל בעל מעורבות רגשית גבוהה כמו טיפול בכאבי גב. או מוצר צריכה המאופיין במעורבות צרכן נמוכה יותר, כמו ברכישת חולצת טריקו. יש עוד משפיעי המרה וקניה כמו עלות המוצר, היותו מותג או לא, מהירות אספקה ותשלומים. כול אלה משפיעים על סוג סרטון וידאו לשיווק העסק שנכון לעסק שלך, ועל כתיבת תסריט מניע לפעולה.

לגיבוש השפה התקשורתית

איזה סרטון וידאו יעבוד טוב יותר על הגולשים? כזה המציג אותך בעל העסק אל מול המצלמה? אולי סרטון אנימציה? או צילום העסק בפעולה? אני יודעת מה עובד על הלקוחות שלך ואיך נכון לפנות אליהם – סגנון, גובה שפה וטון דיבור.

לבחירת המדיום האפקטיבי

כשאומרים סרטון וידאו מיד חושבים על יו-טיוב. הגיוני ונכון אבל לא רק. סרטון וידאו יכול להניב תוצאות יפות גם בערוצי מדיה אחרים. רבים הם המקרים בהם יותר המרות הגיעו מערוצים פחות פופולריים אבל שם נמצא הקהל היותר "חם" שלך. פילוח המדיה ומאפייני הקהלים של ערוצי המדיה השונים גם זה מתחום המומחיות שלי.

ועכשיו איך מכפילים את הרווח

תוצרי העבודה שלי טובים ונכונים לא רק למטרות סרטון וידאו לשיווק העסק. הם טובים לכל פעילות שיווקית. כמו למשל כתיבה שיווקית לאתר. כתיבה שאיכותה נקבעת, בין היתר, על בסיס חומרי הגלם שמסופקים לכותב התוכן. קהלים, שוק, מתחרים, יעדים ומטרות, שפה תקשורתית ועוד. כלומר, את אותם ניתוחים, מידע והמלצות באפשרותך ליישם גם בערוצי שיווק ופרסום נוספים. המטרה להשיג גם בהם יתרון על פני המתחרים ולהכפיל רווחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Buttonאפשר להתקשר! דילוג לתוכן