פרסום – תקשורת שיווקית

פרסום – תקשורת שיווקית חכמה מגייסת לעסק מקסימום לקוחות במינימום תקציב.

אני בוחנת הצלחת כול תוכנית תקשורת שיווקית, תכנית פרסום, לפי מידת העמידה שלה ביעדים שמגדירים מראש, ביציאה לדרך.

בוחרת את הקהלים, מגדירה את התועלת המנצחת ללקוח. זו שתגרום לו לקנות. משתמשת בערוצי המדיה שפוגשים את הקהלים הרלוונטיים – למוצר או לשירות שבית העסק שלך מציע. תכנית פרסום איכותית, תכנית תקשורת שיווקית מצוינת נמדדת על פי התוצאות. תמיד במונחי עלות תועלת. המטרה להביא לעסק שלך מקסימום תנועה עסקית במינימום השקעה כספית.

תהליך בניית תכנית פרסום או תכנית תקשורת שיווקית מובנה ומסודר:

      1. ניתוח מוצר/ שירות בית העסק. כולל חוזקות, חולשות, יתרונות מול המתחרים והתועלת לצרכן (לקוחות לא קונים מוצרים הם קונים תועלות).
      2. בחינת הביקושים וההיצע בענף, מיפוי מתחרים, ההצעות השיווקיות שלהם והערוצים בהם עושים שימוש.
      3. זיהוי קהלי מטרה רלוונטיים.
      4. אפיון כול קהל מטרה: צרכים, התנהגותו כצרכן. מה הוא אוהב? מה הוא שונא? מה עובד עליו? אורח חיים, ערוצי המדיה בהם הוא צופה.
      5. התאמת מסרים שיווקיים לקהלים הרלוונטיים.
      6. בניית תקשורת שיווקית הן מבחינת ערוצי המדיה, הן מבחינת השפה התקשורתית הרצויה. וכמובן, בהתאמה ליכולת תקציבית.

מוכר לך המושג Marcom?

זהו קיצור של המונח המקצועי Marketing Communication ובעברית – תקשורת שיווקית. תפקידה לנצל כל במה, כול פלטפורמה, כדי להעביר מסרים שיווקיים. מסרים עם תפקיד: לתמוך במערך המכירות, לחזק תדמית ולסייע להשיג את  המטרות העסקיות שלך. אני מעדיפה לייצר עם קהל המטרה ולקוחות פוטנציאליים "דו-שיח". להניע לפעולה, לגרום ליצירת קשר שהרי אחרת זו לא תקשורת אלא קידום מכירות חד כיווני.

למה דווקא אני?

בגלל הניסיון העשיר

שמשלב בין ידע אקדמי – תואר שני במנהל עסקים (התמחות ביזמות עסקית ובניהול השיווק) ותואר ראשון בכלכלה וניהול, עם שנים רבות בהן ניהלתי חברות. משנת 2007 עוסקת בייעוץ אסטרטגי וניהול השיווק לעשרות עסקים, בכל סדר גודל ובמגוון תחומי עיסוק.

כי בתכל'ס אני באה לעבוד

אני לא נמנית על היועצים שמתאימים את הנתונים למודלים העסקיים והניהוליים שלומדים באוניברסיטה. אני מסוג היועצים שלובשים בגדי עבודה, מבצעים עבודת שטח מקיפה, לומדים טוב טוב את הסביבה העסקית ורק אז מביאים את הפתרונות היצירתיים.

בגלל הגמישות

כדי שיהיה לך נוח (גם בלו"ז וגם מבחינת תקציב) באפשרותך להיעזר בי: לייעוץ אסטרטגי לפי שעות. לבצע ניהול שיווק מלא, חלקי. לבנות עבורך תכנית תקשורת שיווקית, לאימון עסקי, לטיפול נקודתי…

Call Now Buttonאפשר להתקשר! דילוג לתוכן