פיתוח עסקי  

פיתוח עסקי שמעלה את העסק שלך על פסי התייעלות ורווחיות

איך עסק קטן יכול לעקוף מתחרים גדולים ממנו? איך מייצרים פיתוח עסקי? איך משתמשים בייעוץ אסטרטגי מבלי להישאב למערבולת תקציבית?

איך הופכים עסק בינוני לגדול? ואיך בוחרים את המומחה שיודע לעשות את זה נכון, חכם ויצירתי? אשמח להשיב אבל לשם כך אנחנו צריכים להיפגש. פגישת היכרות ביננו אינה עולה לך שקל, אינה כרוכה בשום התחייבות והיא יכולה להוביל לפריצה העסקית שלך.

נעים להכיר, קוראים לי ורד עמיאל שטרנשוס. פיתוח עסקים, ניהול ושיווק  זו המומחיות שלי. אבל… במקום לספר לך על תארים אקדמיים, ניסיון בשטח. או על התוצאות העסקיות המפתיעות של עשרות העסקים ששכרו את שירותי אני מעדיפה לצטט עדות של את אחד מלקוחותיי

כמו למשל במקרה של "שיפוץ מטבח":

"ורד פנינו אליך מתוך תובנה שכל אחד צריך להתעסק במה שהוא יודע לעשות הכי טוב: אנחנו בשיפוץ מטבחים ואת בייעוץ שיווקי ופיתוח עסקים. בחלומות הורודים שלנו לא חשבנו שתוך שנה נעבור ממעמד של עוסק מורשה לחברה בע"מ. והמשמעות הכלכלית ברורה. את "כלי כלי". יהודה צנגר מנכ"ל "שיפוץ מטבח"

פיתוח עסקי שייך "לגדולים" כי רק הם יכולים, נכון?

ממש לא!!! פיתוח עסקי היא מטרה של כל עסק באשר הוא. עסקים בהקמה שרוצים לעשות את זה נכון כבר מהצעד הראשון, עסקים קטנים שרוצים לפרוץ וחברות בינוניות וגדולות שרוצות לבסס והרחיב פעילות עסקית.

פיתוח עסקי יכול לבוא בקשת ערוצים רחבה: השקעת מאמץ בגיוס יותר לקוחות. מיתוג ומיצוב חדש. לפנות לשווקים חדשים או להגדיל נתח לקוח. לבנות נאמנות לקוחות, ע"י שיפור מערך שירות. פיתוח מוצר חדש או שידרוג השיווק באינטרנט (אחד הכלים המרכזיים שעבדו ב"שיפוץ מטבחים" שבדוגמא). לייעל את העסק ובעבור כל שקל השקעה לקבל יותר… ועוד אין סוף דרכים.

איך יודעים מהי הדרך הנכונה?
הכל נעשה על בסיס מחקרים ועבודת שטח מעמיקה: הכרת הענף והשוק בו העסק פועל, אפיון המתחרים. הכרת קהלי המטרה והתנהגות הצרכנים הרלוונטיים. בניית אסטרטגיה עסקית והנגזרת ממנה האסטרטגיה השיווקית. הכל תוך תיעדוף סדר פעולות ובהתאמה ליכולת העסק ולתקציבים קיימים. כמו שאמר יהודה צנגר: אני מומחה לשיפוץ מטבחים את המומחית לפיתוח עסקי.

היתרונות שאני מביאה איתי:

      1. רצה למרחקים ארוכים  – ב-30 שנותי ה'עסקיות' עסקתי בניהול חברות של עשרות עובדים, בייעוץ אסטרטגי, בניהול השיווק ובפיתוח עסקי של עשרות עסקים קטנים ובינוניים, עסקים בהקמה וארגונים חברתיים.
      2. משלבת אקדמיה ושטח –  אני מגיעה אליך עם תואר שני במנהל עסקים (התמחות ביזמות עסקית ובניהול השיווק) ותואר ראשון בכלכלה וניהול. עם הכלים האלה אני "לובשת בגדי עבודה" ומבצעת את עבודת השטח.
      3. מתאימה את עצמי אליך –  וזו הסיבה מדוע גם עסקים קטנים יכולים להיות גדולים או לפחות להתמודד מולם ואף לעקוף אותם. כדי שיהיה לך נוח וקל יותר הן בלוחות זמנים והן בתקציב לבחירתך: ייעוץ אסטרטגי לפי שעות, בניית אסטרטגיה עסקית, ליווי תהליך יישום התוכנית, ניהול השיווק או כל תבנית אחרת שמתאימה לתקציב ולצורך.

מרבית הגולשים בדף זה עברו לדף: תוכנית עסקית

Call Now Buttonאפשר להתקשר! דילוג לתוכן