תוכנית עסקית

בניית תוכנית עסקית – שלוש מילים עם כל כך הרבה יתרונות מנצחים

תכנית עסקית טובה, היא בראש ובראשונה תכנית עבודה שבוחנת את הסיכונים והמחסומים עימם יתמודד העסק, ומה ההשקעה שתידרש להשגת המטרות.

בתהליך בניית תוכנית עסקית אני מתייחסת גם לקונספט של העסק והמוצרים שמוצעים ללקוחות (מה מוכר ולמי) וגם למודל העסקי – איך העסק ירוויח. כולל בחינת סימולציות כלכליות של תרחישים שונים. הנה כמה מהצמתים בהם בניית תוכנית עסקית היא הדבר הנכון לעשות:

עסקים בהקמה

בניית תוכנית עסקית הינה כלי מעולה לבדיקת היתכנות וכדאיות כלכלית לפני שנכנסים להשקעה הנדרשת לצורך הקמת עסק. בהרבה מקרים תידרש תכנית עסקית כדי לגייס משקיעים.

אפשרויות צמיחה

תוכנית עסקית היא כלי מעולה לבחינת וקבלת החלטות נכונות כשהמטרה היא פיתוח עסקי, צמיחה והתרחבות.

ניצול תקציבים

החלק שתמיד נמצא בחסר – כסף!!! תוכנית עסקית מובנית שנשענת על מחקר שוק מעמיק (כפי שצריך לעשות) תביא לניצול אופטימלי של כל שקל. לא רק בתחום השיווק אלא גם ברמת ניהול יעיל, מדויק ואחראי.

פיקוח ובקרה

התוכנית העסקית, כפי שאני בונה אותה מכילה מדדי בחינה ובקרה המשמשים כלי מעולה לביצוע בקרה ובחינת הצלחה על פי מדדים קבועים מראש.

כדי להתאים את הפתרון לצרכים שלך, גם ברמה הכלכלית, אני מציעה לך מספר ערוצי התקשרות אפשריים:

    • יזמות עסקית סדנה ייחודית בה בתוך ששה מפגשים יש בידיך תוכנית עסקית – שיווקית מלאה. את התוכנית נבנה יחד. וזה 'רק' תוצר אחד של הסדנה. כדי להכשיר אותך לבנות תוכנית עסקית- שיווקית בכוחות עצמך מכאן ואילך, אצייד אותך גם בארגז כלים לגיבוש תוכנית פעולה עסקית או שיווקית – ישימה ובת ביצוע בתקציב קיים. קרא עוד….
    • ליווי עסקי – באופן שוטף שמטרתו לתמוך בניהול העסק עם דגש על ניהול המאמץ השיווקי.  נבצע בקרה משותפת על מהלכי העסק והתנהלותו, נמצא את הנקודות שיש לחזק, לשנות או לשדרג. נקיים חשיבה משותפת בצמתים חשובים על ציר הזמן לצורך התמודדות והיערכות לשינויים בענף. התלבטות בבעיות או דילמות ומציאת פתרונות ישימים , וכמובן, בניית תוכנית עסקית על פי הצורך (בדיקת היתכנות כלכלית למהלכים, תכנון עבודה שנתי ועוד.) קרא עוד….
    • ייעוץ אסטרטגי – מטרתו המרכזית של הייעוץ האסטרטגי היא להגדיר את יעדי העסק שלך ואת הדרכים להשגתן המינימום תקציב. עסקים רבים מנהלים את התהליך הכל כך חשוב הזה רק פעמיים: פעם אחת בשלבי הקמת עסק חדש. ופעם שניה כאשר העסקים מאותתים ירידה ודעיכה ואז מתכנסים לחשוב מה לעשות ואיך לעשות. הניסיון מלמד שיש עוד נקודות בחיי עסק בהן צריך לקיים דיון אסטרטגי. ואם כבר מקיימים את התהליך – עדיך לעשות את זה עם מומחה שיכוון, יתעל, יפקס וינחה אותך לעלות על הדרך החדה והקצרה ביותר. קרא עוד….
Call Now Buttonאפשר להתקשר! דילוג לתוכן